Responzivan web dizajn - Marketing strategije
 

Responzivan web dizajn

Zašto je važan responzivan web dizajn?

ME_Responsive_Design_FotoGotovo 50% pretraga se ostvari preko mobitela i tableta. Ovo su brojke koje se više ne smiju ingnorirati. Dok se stolna računala i laptopi koriste za istraživanje specifičnih proizvoda ili usluga, mobilni telefoni i tableti se uglavnom koriste kako bi se pronašla firma u trenutku kada je korisnik spreman na kupnju. Kao rezultat toga, uz ispravan format web stranica za pregledavanje sa računala, dizajn vaših stranica mora biti prilagođen i pretraživanjima sa mobitela i tableta kako ne bi ostali bez potencijalnih kupaca.

 

Želite li provjeriti dali je vaša web stranica responzivna, jednostavno ju otvorite na vašem mobitelu. Ako tekst treba povečati i nakon toga prstom pomicati po ekranu lijevo-desno da bi se pregledala cijela stranica, onda stranica nije prilagođena za prikaz na mobitelu.

Web stranice koje mi radimo su potpuno responzivne i uvijek će biti ugodno iskustvo za vaše posjetitelje bez obzira s kojih uređaja im pristupaju.

responzivan-web-dizajn-

Responzivna web stranica

Posjetitelji će vam biti zahvalni; responzivan dizajn se automatski prilagođava veličini ekrana s kojeg korisnik pristupa vašoj stranici. Neće se dogoditi da korisnik mora povećati vašu stranicu jer ne vidi tekst ili slike. Ako korisnik okrene mobiltel ili tablet vodoravno, stranica će se automatski prilagoditi novim uvjetima i imati optimalan prikaz.

 

Google je još 2012 preporučio responzivan dizajn kao jedan od parametara koji su bitni za SEO optimizaciju. Zašto je bitno što Google kaže? Ako vaše web stranice slijede preporuke Googla tada ostvaruju znatnu prednost pred konkurencijom u smislu rangiranja vaših stranica u Google tražilici, što vam na kraju donosi veću posječenost.

 

Ne želite gubiti korisnike jer se vaša stranica nije pregledna na njihovim mobitelima i drugim uređajima s kojima pristupaju vašoj stranici. Korisnici danas nemaju više vremena kao prije i večina njih će jednostavno potražiti isti proizvod ili uslugu na drugoj stranici koja je optimizirana za adekvatnu preglednost na uređaju s kojim oni trenutno pristupaju.